6 Temmuz 2010 Salı

Artvin Turu tatil

Tatil , Karadeniz Turları , Dogu Karadeniz Turları

1.G uuml;n: Trabzon rsquo;dan Artvin rsquo;e doğru yola ccedil;ıkıyoruz. Bor ccedil;ka Barajı, Artvin ve Kafkas ouml;r yaylası gezisi yapıp otel rsquo;e yerleşiyoruz.

2.G uuml;n: Artvin rsquo;den ayrılıp Yusufeli rsquo;ne yola ccedil;ıkıyoruz. Hamamlı Kilisesi, D ouml;rt kilise ve Yusufeli gezisi yapıyoruz. Barhal k ouml;y uuml;ne ccedil;ıkıp pansiyona yerleşiyoruz.

3.G uuml;n: Barhal Naznara ve Amaneskit Yaylası gezisi yapıyoruz. Barhal kilisesi gezisi sonrası pansiyon rsquo;a d ouml;n uuml;yoruz.

4.G uuml;n: Berta k ouml;pr uuml;s uuml;, Opiza (Handzta Kilisesi) ve Porta Manastır Kiliseleri gezisi yapıyoruz. Şavşat Karag ouml;l gezisi yapıyoruz.

5.G uuml;n: Kar ccedil;al eteklerinde Mereta Yaylasına ccedil;ıkıp Didğele yaylası uuml;zerinden Ma ccedil;ahel vadisine iniyoruz.

6.G uuml;n: Maral K ouml;y uuml; ve Maral şelalesine y uuml;r uuml;y uuml;ş. Şelale keyfinden sonra anıt orman y uuml;r uuml;y uuml;ş uuml; yaparak pansiyonumuza geri d ouml;n uuml;yoruz.

7.G uuml;n: Bor ccedil;ka Karag ouml;l rsquo;e hareket. Ouml;ğleden sonraya kadar Karag ouml;l rsquo;de dinlenip ccedil;evre gezisi yapıyoruz. Cankurtaran ge ccedil;idinden Hopa rsquo;ya uğruyoruz. Sarp sınır kapısı gezisi sonrası Ardeşen rsquo;de otel rsquo;e yerleşiyoruz.

8.G uuml;n: Sabah erken saatte grubu Trabzon rsquo;a yolcu ediyoruz. Hopa terminalinden d ouml;n uuml;ş yapacak olan katılımcılar Hopa terminaline bırakılıyorlar.

Dahil Olan Hizmetler

-B uuml;t uuml;n ara transferler, b uuml;t uuml;n konaklama, b uuml;t uuml;n yemekler.

-7 Gece Tam Pansiyon Konaklama, 7 Kahvaltı, 7 Ouml;ğle Kumanyası, 7 Akşam yemeği

- Ouml;zel harcamalarınız haricinde her şey fiyata dahildir.

-Turda yemekler Cumartesi sabah kahvaltısıyla biter.

Kimi zaman tur fiyatını y uuml;ksek bulan katılımcılarımız i ccedil;in buradan k uuml; ccedil; uuml;k bir dipnot yazmak istiyoruz. Genelde gazetelerde g ouml;rd uuml;ğ uuml;n uuml;z Karadeniz gezileri; kitle turu dediğimiz, 45 kişilik otob uuml;slerle gezilen turlardır. Bizim quot;Butik Tur quot;larımız tamamen bu tur mantığı anlayışının dışındadır. Programlarımız sabah 09.00 akşam 18.00 mesai tarzında, tatilinizi koşuşturma i ccedil;inde ve eziyetle değil, dolu dolu yaşatan planlamalar şeklindedir.

Ayrıca ldquo;ekstra uuml;cret rdquo; başlığı altında sizlerden kayıt sırasında ya da tur esnasında hi ccedil;bir uuml;cret toplanmaz. Tam sayfa ilanlı gazete turlarında ldquo;ekstra rdquo; toplanan tur uuml;cretine dikkat etmeniz gerekir. Bu uuml;cretlerle birlikte o turların fiyatları bizlerin tur fiyatları ile aynı orana gelmekte hatta uuml;st uuml;ne ccedil;ıkmaktadır. Bundan sonra 45 kişi ya da 14 kişi ile gezmek sizin tercihiniz olacaktır. Bizler, Karadeniz rsquo;in ouml;z uuml;n uuml;n ancak ldquo;Butik Tur rdquo; mantığında; k uuml; ccedil; uuml;k ara ccedil;larla maksimum 13-14 kişi ile gezerek keşfedebileceğine inanıyoruz.

Dahil Olmayan Hizmetler

-Elimizde olmayan nedenlerden dolayı oluşacak, program değişikliklerinden kaynaklanan giderler.

-Şehirler arası ulaşım bedeli. (İstanbul(vb)-Trabzon / Trabzon-İstanbul(vb)

Konaklama

-Turumuz 7 gece Otel ve Pansiyon konaklamalıdır.

Ma ccedil;aheldeki pansiyonların bazılarında bir ya da iki oda ortak tuvalet ve banyo kullanımlı olabilir. Y ouml;re koşullarından ve turizm tesisi yetersizliklerinden kaynaklanan bu durumu anlayışla karşılayacağınızı d uuml;ş uuml;n uuml;yoruz.

Artvin rsquo;de ve Ardeşen rsquo;de yapılacak konaklamalar 2* Otel standartındadır. Barhal rsquo;da ve Şavşat rsquo;ta konaklayacağımız pansiyonlar'da banyo tuvalet mevcuttur.