6 Temmuz 2010 Salı

Batum Maçahel Ayder Turu tatil

Tatil , Karadeniz Turları , Dogu Karadeniz Turları

1.G uuml;n:

Sabah Trabzon havaalanında grubu karşılıyoruz. Arhavi gezisi ile programa başlıyoruz. Ortacalar vadisindeki ccedil;ifte k ouml;pr uuml;ler gezisi sonrası Sarp k ouml;y uuml;ne transfer oluyoruz. Sarp k ouml;y uuml; gezisi ve sınır izlenimleri yapıyoruz. Akşama doğru Kopmuş plajında deniz molası veriyoruz.

2.G uuml;n:

G uuml;rcistan rsquo;da ki Sarpi k ouml;y uuml; ziyareti yapıyoruz. Andrew heykeli, Gonio Kalesini geziyoruz. Daha sonra Ccedil;oruh Deltası, Batum M uuml;zesi, B uuml;y uuml;k Katedral gezilerini yapacağız. Ouml;ğle yemeği Meşhur Lazuri-Mengruli lokantasında olacak. Etnografya mağarası, sanat m uuml;zesi gezisi yapacağız. Sahil parkını gezeceğiz. İsteyenler i ccedil;in deniz keyfi molası vereceğiz. Akşam yemeği Eski Gemi lokantasında. Gece boyunca G uuml;rc uuml; şarabı i ccedil;iyor ve eğleniyoruz. Geceyi dans eden fıskiyeler ile sonlandırıyoruz.

3.G uuml;n:

İlk gezi yerimiz Batum Botanik parkı olacak. Daha sonra Petra kalesini geziyoruz. Kobuleti rsquo;de ouml;zel ouml;ğle yemeği sunumu olacak. Kobuleti gezisi yapıp deniz molası vereceğiz. Mtirala milli parkında inceleme gezisi yapacağız. Akşam yemeği Batum Acara evinde.

4.G uuml;n:

Bug uuml;n Keda b ouml;lgesini, Tamara k ouml;pr uuml;s uuml; ve Tamara şelalesini gezeceğiz. Keda ve Ccedil;oruh nehrinin izlenimlerini edineceğiz. Batum rsquo;a geri d ouml;n uuml;p Nobel m uuml;zesi, Orta Cami ve şehir i ccedil;i gezisi yapacağız. Daha sonra serbest zaman ile alışveriş i ccedil;in size vakit veriyoruz. İsteyenler tablo, şarap, k ouml;y uuml;r uuml;nleri satın alabiliyor. Akşam yemeği Batum sahil parkında eğlence eşliğinde olacak.

5.G uuml;n:

Sabah Sarpi sınır kapısına doğru yol alıp ccedil;ıkışımızı yapıyoruz. Hopa rsquo;dan Bor ccedil;ka rsquo;ya ulaşıyoruz. Ouml;ğle yemeğini Ma ccedil;ahel vadisinde Camilli k ouml;y uuml;nde alıyoruz. Yemek sonrası Maral şelalesi gezisi Akşam Ma ccedil;ahel rsquo;de pansiyonda konaklıyoruz.

6.G uuml;n:

Ma ccedil;ahel rsquo;den ayrılıp Karag ouml;l rsquo;e uğruyoruz. Ouml;ğle yemeğini Karag ouml;l kıyısında yiyoruz. Zil Kale gezisi sonrası Ayder rsquo;e ccedil;ıkıp otel rsquo;e yerleşiyoruz. Akşam horon eğlencesi ile eğleniyoruz. Konaklama Ayder yaylasında.

7.G uuml;n:

D ouml;n uuml;ş g uuml;n uuml;; sabah biraz ge ccedil; olarak Ayder rsquo;den ayrılıyoruz. Trabzon rsquo;a doğru yola ccedil;ıkıyoruz. G uuml;zergah uuml;zerinde Rize bezi fabrikası gezisi yapıyoruz. Ouml;ğle yemeğimizi Coşandere rsquo;de yiyoruz. S uuml;mela Manastırı gezisi yapıp grubu hava alanından yolcu ediyoruz.

Dahil Olan Hizmetler

- Trabzon/Batum/Trabzon arası b uuml;t uuml;n ulaşım transferler,

- 6 gece konaklama (kahvaltı+konaklama)

- 6 akşam yemeği (akşam yemeklerinin bazıları otelde bazıları bulunduğumuz şehirlerin y ouml;resel tatlarını tadabileceğimiz ouml;zel mek acirc;nlarda yenir)

- 7 ouml;ğle yemeği (doğa rsquo;da olunan g uuml;nler tesis olmadığından -1 kez- barbek uuml; veya kumanya şeklinde yenir)

- Ouml;zel izinler

- M uuml;ze girişleri (m uuml;ze kart alınır)

- Ouml;ren yeri girişleri

- Seyahat sigortası

Dahil Olmayan Hizmetler

- İstanbul-(vb) Trabzon / Trabzon -İstanbul-(vb) ana ulaşımı.

- Yemeklerdeki i ccedil;ecekler

- Alkoll uuml; i ccedil;ecekler

- Kaplıca girişleri ve bahşişler. Ouml;zel fotoğraf ccedil;ekim uuml;cretleri.

- T uuml;m ekstra organizasyonlar ve şahsi harcamalar