6 Temmuz 2010 Salı

Kaz Dağları Bergama Asos Truva Antik Şehri Turu tatil

Tatil , Marmara Turları , Misya Turları

1.G uuml;n : İstanbul' dan Hareket

Buluşma yerinde ara ccedil;larımıza indikten sonra İstanbul, Balıkesir Susurluk istikametinden Ak ccedil;aya doğru yola koyuluyoruz. ilk molamızı Susurlukta veriyoruz. Ardından Ak ccedil;ay'a doğru yolumuza devam ediyoruz.

2.G uuml;n: Kaz Dağları Milli Parkı - Tahtalıkuşlar - Hasan Boğuldu - Sut uuml;ven Sabah otelimize giriş yaptıktan sonra Kaz Dağlarının derinliklerinde yer alan Hasan Boğuldu ve Sut uuml;ven şelalesi'ne doğru yola ccedil;ıkıyoruz. Orada yapacağımız Kaz Dağlarının bol oksijenli ormanlarını i ccedil;eren kısa bir y uuml;r uuml;y uuml;ş sonrasında y ouml;reye has zeytinyağlarının d uuml;nden bug uuml;ne nasıl yapıldığını Zeytinyağı M uuml;zesi'nde ouml;ğrenecek, keyifli y uuml;r uuml;y uuml;şler yapacak, Etnografya M uuml;zesi'nde Alibey Kudar'dan T uuml;rkmen yaşantısı uuml;zerine bilgiler edinip, Zeus Altarı'nda manzaranın keyfini ccedil;ıkartacağız. Adatepe Dutdibi Kahvesi'nde ccedil;ay veya ayran i ccedil;erek yorgunluğumuzu hafifletip yolumuza devam ediyoruz. Akşam yemeği otelimizde.

Gezilecek Yerler:

- Hasan Boğuldu

- Sut uuml;ven Şelalesi

- Adatepe K ouml;y uuml;

- Zeytinyağı M uuml;zesi

- Zeus Altarı (Sunağı)

- Tahtakuşlar

3.G uuml;n: Ayvalık - Cunda Adası - Şeytan Sofrası - Bergama Sabah alacağımız nefis kahvaltının ardından Ayvalık ve Cunda Adası gezimize başlıyoruz. İlk olarak neoklasik sivil mimari ouml;rnekleriyle ouml;n plana ccedil;ıkan Ayvalık sokaklarını dolaşıyoruz. Kısa Ayvalık Turu esnasında kiliseden camiye cevrilmis eserleri yakından g ouml;rme fırsatını yakalıyoruz. Ardından Cunda (Alibey ) Adası'na ge ccedil;iyoruz. Adanın şirin sahilindeki balık restoranlarından birindeki ouml;ğle yemeğinde taze balıklar ve ege lezzetleri bizleri bekliyor.

Yemek sonrası ada sokaklarının adımlayıp Taksiyarhis Kilisesi'ni g ouml;rd uuml;kten sonra Şeytan Sofrasına doğru yola ccedil;ıkıyoruz. Demir bir kafes i ccedil;inde de şeytana ait olduğu s ouml;ylenen ayak izi ger ccedil;ekten g ouml;r uuml;lmeye değer. Bazısı inanmasa da insana değişik duygular hissettirebiliyor. Ayrıca manzarası da harika. Burdan Bergama'ya gideceğiz. Bakır ccedil;ay Havzasında yer alan ve uuml;lkemizin uygarlık tarihinin en eski yerleşmelerinden biri olan Bergama, tapınakları ile insanı kendine ccedil;ekiyor. Bir zamanlar buralarda yerleşim olduğunu bilmek olduk ccedil;a ilgin ccedil; geliyor insana. Ccedil; uuml;nk uuml; o kadar eski bir b ouml;lge. Turumuzu tamaladıktan sonra akşam yemeği i ccedil;in otelimize geri d ouml;n uuml;yoruz.

Gezilecek Yerler: - Ayvalık

- Kızılavlu

- Serapis Tapınağı

- Akropol Tapınağı

4.G uuml;n: Asos - Altınolul - İstanbul Yaptığımız sıkı kahvaltıdan sonra Kaz Dağlarına doğru yola ccedil;ıkıyoruz. Sonraki durağımız Altınoluk. Kaz dağı (ida) eteklerinde bulunan Altınoluk'un havası kadar manzarası da harika. Ayrıca Altınoluk, eski Rum evlerinin t uuml;m mimarisini barındıran tarihi bir mekan. Buradaki gezimizi tamamladıktan sonra Asos'a doğru yola ccedil;ıkıyoruz. Asos b uuml;y uuml;l uuml; atmosferiyle bizi bekliyor olacak.

Y uuml;z yıllardır barındırdığı tarihi ve kendine ouml;zg uuml; k uuml;lt uuml;r uuml;yle uuml;nl uuml; Asos'ta ouml;ncelikle g uuml;n uuml;m uuml;z yerleşimi Behram Kaleyi ve Asos Antik Şehri'ni geziyoruz. Antik Şehir'de Atena Tapınağı ve Akropol uuml;'n uuml; geziyor ve eşsiz manzarada fotoğraf molası verdiğkten sonra Nekropol ve Antik Tiyatroya ge ccedil;iyoruz. Sonrasında d ouml;n uuml;ş i ccedil;in İstanbul'a doğru yola koyuluyoruz.

Gezilecek Yerler:

Odada Tek Kişi Farkı: 140 TL

7 - 12 Yaş Ccedil;ocuk: 234 TL nbsp;

3 - 6 Yaş Ccedil;ocuk: 189 TL

0 - 2 Yaş arası : Anne kucağında uuml;cretsiz İstenirse Koltuk uuml;creti: 130 nbsp;TL

Uuml;crete Dahil Olan Hizmetler:

- Yolda Alınan Yemekler ve İ ccedil;ecekler

- Yemeklerde Alınan İ ccedil;ecekler

- M uuml;ze ve Ouml;ren Yeri Girişleri

***M uuml;ze girişlerine servet ouml;demeyin. Sadece 20 YTL'ye m uuml;ze kart alın, Turizm Bakanlığına bağlı 300 civarındaki m uuml;zeye uuml;cretsiz girin.

- Ouml;ğle Yemekleri

- İlk sabah kahvaltısı

- D ouml;n uuml;şte akşam yemeği