6 Temmuz 2010 Salı

Peru Turu tatil

Tatil , Güney Amerika Turları , Peru Turları

1.G Uuml;N:İSTANBUL - MADRID - LIMA İstanbul Atat uuml;rk Havalimanı dış hatlar gidiş terminali nbsp;T uuml;m Tatil Turları nbsp; ouml;n check-in kontuarında siz saygıdeğer konuklarımızla buluşarak bilet ve bagaj işlemlerimizi tamamlıyor, ardından İberia Hava Yolları ile Madrid aktarmalı olarak Peru'nun başkenti Lima'ya 17.30 de hareket ediyoruz.20.40 da Madrid e varış.00.15 de Peru ya hareket.

2.G Uuml;N: LIMA 05.30 da Lima havaalanına varış.Varışı takiben havalimanında yerel rehberimiz tarafından karşılanarak otelimize transfer oluyoruz.Dinlenmenin ardından ardından panoramik Lima şehir turumuza ccedil;ıkıyoruz. Bu turumuz esnasında Plaza Mayor, Plaza San Martin, Katedral, H uuml;k uuml;met Binası, Belediye Binası, Başpiskopos Sarayı, İspanyol Koloni d ouml;neminden kalma San Francisco ve Santo Domingo Manastırlarını ziyaret ederek Peru'nun antik ccedil;ağ tarihini ouml;ğreniyoruz. Ardından Huaca Huallamarca Inka piramidini ve Tarih M uuml;zesini ziyaret edeceğimiz modern San Isidro sayfiye b ouml;lgesi ve Pasifik Okyanusunun b uuml;y uuml;leyici manzaraları eşliğinde Miraflores'e devam ediyoruz.

3.G Uuml;N:LIMA ndash; CUSCO

Sabah kahvaltımızın ardından havalimanına transfer oluyor ve yerel havayolu ile G uuml;ney Amerika'nın arkeolojik başkenti başkenti olan Cusco'ya u ccedil;uyoruz. Varışımızın ardından konaklayacağımız otele transfer oluyor ve odalarımıza yerleşiyoruz. Ouml;ğleden sonra Cusco şehir turumuz i ccedil;in otelden hareket ediyoruz. Antik İnka İmparatorluğu'nun gizemli arkeolojik kalıntılarını keşfedeceğimiz bu turumuzda şehir meydanı, Plaza de Armas Katedrali, hem askeri bir uuml;s hem de İnkaların seremoni kompleksi olarak kullanılmış Sacsayhuaman Kalesi, ccedil;eşmeleri ile uuml;nl uuml; Tambomachay Kaplıcaları, Kenko Amfitiyatrosu g ouml;receğimiz yerler arasındadır.

4.G Uuml;N:CUSCO - (KUTSAL VADI, PISAC PAZARI, OLLANTAYTAMBO)

Sabah kahvaltımızın ardından Inkaların Kutsal Vadisi Urubamba Vadisini ziyaret ediyoruz. Ardından canlı ve renkli Hint Pisac pazarında antik ve geleneksel hediyelik eşyalar alma imk acirc;nı buluyoruz. Otantik yerel bir restoran olan Tunupa'da alacağımız ouml;ğle yemeğimizin ardından pitoresk caddelerin bulunduğu Ollantaytambo kasabasını ziyaret ediyoruz. Turumuzun ardından Urubanba vadisindeki otelimize yerleşiyoruz.

5.G Uuml;N:URUBAMBA (MACHU PICCHU)

Sabah erken kahvaltımızın ardından tren istasyonuna transfer oluyoruz. Yaklaşık 3,5 saat s uuml;recek ilgin ccedil; Peru manzaraları g ouml;receğimiz yolculuğumuzun ardından And Dağlarının Aguas Calientes (Durgun Sular) adlı durağına varıyoruz. Buradan bir ara ccedil; vasıtası ile 'Inkalar'ın Kayıp Şehri' efsanevi Machu Picchu'ya varıyoruz. Peru'nun en ouml;nemli harabelerinin bulunduğu, Inkalar tarafından XV. y.y.'da kurulan ve deniz seviyesinden 2400 m. y uuml;kseklikte bulunan Machu Picchu antik şehirde Urubamba Vadisi'nin yaklaşık 670 metre uuml;zerinde bulunan benzersiz teraslardaki şehir kalıntılarında dolaşırken, 500 yıl ouml;nce şehri inşa eden yerlilerin yaratıcılığına ve uygarlığına hayran kalıyor ve bol bol fotoğraf ccedil;ekiyoruz.. Ouml;ğle yemeğimizi aldıktan sonra tren ile Cusco'ya d ouml;nerek otelimize transfer oluyoruz.

6.G Uuml;N:CUSCO - PUNO Sabah kahvaltımızın ardından otelden ayrılarak ouml;zel otob uuml;s uuml;m uuml;zle Puno'ya hareket ediyoruz. Yol boyunca vadi manzaralarını, Raqchi ve antik Inka kalıntılarını ve And dağlarının tipik hayvanlarından olan lamaları g ouml;zlemleme imk acirc;nı buluyoruz. Ouml;ğle yemeğimizi yerel restoranda alıyoruz. Puno'da bulunan otelimize transfer oluyor, otelde y uuml;kseklik hastalığına karşı iyi gelen quot;mate de coca quot; ile karşılanarak (3820m) odalarımıza yerleşiyoruz.

7.G Uuml;N:PUNO - (TITICACA G Ouml;L Uuml; amp; TAQUILE amp; UROLAR) Sabah kahvaltımızın ardından D uuml;nyanın seyire elverişli en y uuml;ksek g ouml;l uuml; Titicaca turumuzu (3800m) yapmak i ccedil;in iskeleye transfer oluyoruz. Efsaneye g ouml;re bu g ouml;l uuml;n sularından İnka İmparatorluğunun kurucuları Manco Capac ve Mama Ocllo doğmuştur. El dokumaları ve eski kom uuml;n tarzı yaşamları ile d uuml;nyaca uuml;nl uuml; ve 1500 Quechua dilini konuşan yerlinin yaşadığı Taquile Adası'nı ziyaret edip, onların yaşam stilleri hakkında bilgi ediniyoruz. Ayrıca y uuml;zen adalar olarak bilinen quot;totora quot; adalarında da Titicaca G ouml;l uuml;'n uuml;n en eski yerlileri olan Uro'ları ziyaret edip g uuml;n uuml;m uuml;z uuml;n geri kalan kısmını adaları keşfetmeye ayırıyoruz. Ouml;nceden hazırlanmış paketli ouml;ğle yemeğimizi yolda alıyoruz. Puno'ya d ouml;n uuml;ş uuml;m uuml;z ouml;ğleden sonra ge ccedil; saatlerde olacak.

8.G Uuml;N:PUNO - COPACABANA - TITICACA G Ouml;L Uuml; - LA PAZ

Sabah kahvaltımızdan sonra otelden ayrılarak otob uuml;s uuml;m uuml;zle hareket Copacabana istikametine hareket diyoruz. Yol uuml;zerinde Juli kasabasına uğrayarak San Juan de Letran ve San Pedro kiliselerizi ziyaret ediyoruz. Ardından Pomata ve Yunguyo k ouml;yleri uuml;zerinden yaklaşık 3 saat sonra Copacabana'ya varıyoruz. Burada yapacağımız kısa bir tanıtım gezimizin ardından bizi Titicaca g ouml;l uuml; boyunca Chua istikametinde seyrettirecek deniz otob uuml;s uuml;ne ge ccedil;iyoruz. Deniz otob uuml;s uuml;nde alacağımız ouml;ğle yemeğimizden sonra G uuml;neş Adasını ziyaret ediyoruz. Burada Inka bah ccedil;esi, Inka merdivenleri, Mama Ocllo terasları, Inka maden suyu, Calisayas Evi, Ekako Yeraltı M uuml;zesini ziyaret ediyoruz. Ardından Bolivia'nın başkenti La Paz'a devam ediyoruz. Varışımızın ardından konaklayacağımızı otele transfer olup odalarımıza yerleşiyor ve dinleniyoruz.

9.G Uuml;N:LA PAZ ndash; LIMA

Sabah kahvaltımızdan sonra La Paz şehir ve Ay Vadisi turumuzu yapıyoruz. Bu turumuz esnasında el sanatları, dokuma ve geleneksel uuml;r uuml;nler satan b uuml;y uuml;leyici pazarı, San Francisco Kilisesi, şaşırtıcı Altın M uuml;zesi, Murillo Meydanı ve Tiahuanaco Tapınağı g ouml;receğimiz yerler arasındadır. Tur sonrası havaalnına transfer oluyoruz. Turumuzu doğanın bir mucizesi olarak nitelendirebileceğimiz b uuml;y uuml;leyici Ay Vadisi (Valle de la Luna) ( giriş uuml;creti 15 euro; )ziyareti ile tamamlıyoruz. Muhteşem Bolivya dağ manzaralarını ve Aymara Kızılderililerinin yaşam tarzlarını g ouml;zlemleyiyoruz.

10.G Uuml;N:LA PAZ - LIMA

Sabah otelde kahvaltımızın ardından otelimizden ayrılarak havalimanına transfer oluyoruz. Yerel havayolu ile Lima'ya hareket ediyoruz. Varışımızın ardından Lima da kalacağımız otelimize transfer oluyoruz.Konaklama otelimizde. İberia Hava Yolları ile Peru ya hareket ediyoruz.

11.G Uuml;N:LIMA - MADRİD

Sabah otelde kahvaltımızın ardından serbest zaman . 17.00 da havaalnına transfer.İberia HAVAYOLLARI İLE 19.55 de Madrid e hareket.Gece u ccedil;ak yolculuğu.

12.G Uuml;N:MADRID - ISTANBUL

14.25 Madrid e varış.18.00 Madrid den hareket. 22.55 de İstanbul a varış.Turumuzun sonu.

OTELLER

1970 euro;

FİYATA DAHİL HİZMETLER:

nbsp;

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; İstanbul ndash;Madrid- Lima ndash; Madrid- İstanbul İberia Havayolları ekonomi sınıf u ccedil;ak biletleri

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; T uuml;m i ccedil; hat u ccedil;uş biletleri ( Lima ndash; Cusco/ La paz ndash; Lima)

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; 4 ve 5 yıldız otellerde oda + kahvaltı nbsp;konaklamalar

nbsp;

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Programda belirtilen t uuml;m geziler

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Alan vergileri

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Seyahat ve sağlık sigortası

FİYATA DAHİL OLMAYANLAR:

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Peru vizesi

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Ouml;ğle ve akşam yemekleri

nbsp;

middot; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; nbsp; Kişisel harcamalar