6 Temmuz 2010 Salı

Doğu Anadolu Turu tatil

Tatil , Gap Turları

1.G uuml;n :

Kars Kalesi ve Kars kilisesi, Havariyyun Kilisesi ve şehir turu yapıyoruz. Ouml;ğle yemeği sonrası Ani'ye y ouml;neliyoruz. Ani harabelerini geziyoruz. Konaklama Kars'ta.

2.G uuml;n :

Ccedil;ıldır G ouml;l uuml; gezisi i ccedil;in yola ccedil;ıkıyoruz. Ccedil;ıldır g ouml;l uuml;nde fotoğraf ccedil;ekimi ve sulak alan g ouml;zlemleri sonrasında Uuml;lkemizin ilk Akbaba lokantasını geziyor olacağız. Burada doğa koruma ccedil;alışmaları yapan Kuzeydoğu doğa derneği ile ilgili ccedil;alışmaları izleyeceğiz ve kuş g ouml; ccedil; uuml;, kuş t uuml;rleri hakkında bilgi alıyor olacağız. Konaklama Kars rsquo;ta.

3.G uuml;n :

Doğubayazıt rsquo;a doğru yola ccedil;ıkıyoruz. İlk ouml;nce Tuzluca'da Tuz mağaralarını geziyoruz. Iğdır rsquo;da Harmand ouml;ven Kervansarayı geziyoruz. Doğubayazıt rsquo;ta İshakpaşa Sarayı, Nuh'un Gemisi, Meteor Ccedil;ukuru gezileri yapılıyor. Konaklama Doğubayazıt'ta.

4.G uuml;n :

Ağrı dağı eteklerinde keşif yapacağız. Top ccedil;am k ouml;y uuml;nden Eli k ouml;y uuml;ne doğru Ağrı Dağı manzaralı volkanik kaya ccedil;lar ve t uuml;f izlenimli bir at safari turu yapıyoruz. Biraz tozlanacağımız i ccedil;in akşam hamam keyfi yaşayacağız. Konaklama Doğubayazıt rsquo;ta olacak.

5.G uuml;n :

Kahvaltı sonrası otelden ayrılıp Van'a hareket. Muradiye Şelalesi, Şeytan K ouml;pr uuml;s uuml;, van rsquo;da ouml;ğle yemeği. Ccedil;avuştepe, Tuşba gezisi ve Hoşap kalesi gezisi yapıyoruz. G uuml;neşin batışını da izlemek i ccedil;in Van Kalesine gidiyoruz. Konaklama Van'da.

6.G uuml;n:

Tatvan ve Nemrut Dağı gezisi ccedil;ıkıp Nemrut Krater g ouml;l uuml; gezisi yapıyoruz. Konaklama Van rsquo;da.

7.G uuml;n:

Gevaş rsquo;a hareket. Gevaş ve Akdamar adası gezisi yapıp uuml;nl uuml; Kutsal Ha ccedil; kilisesi gezisi yapıyoruz. Ouml;ğleden sonra havaalanına ulaşıp katılımcıları yolcu ediyoruz

Dahil Olan Hizmetler

-Kars-Van-Kars arası b uuml;t uuml;n ulaşım transferler,

-6 gece konaklama (kahvaltı+konaklama)

-6 akşam yemeği (akşam yemeklerinin bazıları otelde bazıları bulunduğumuz şehirlerin y ouml;resel tatlarını tadabileceğimiz ouml;zel mekanlarında yenir)

-7 ouml;ğle yemeği (doğa rsquo;da olunan g uuml;nler tesis olmadığından barbek uuml; veya kumanya şeklinde yenir)

-Akdamar Adası rsquo;na tekne turu ve giriş uuml;cretleri

-M uuml;ze girişleri

- Ouml;ren yeri girişleri

-Seyahat sigortası

Dahil Olmayan Hizmetler

-İstanbul-vb-Kars / Van-İstanbul-Vb ana ulaşımı.

-Yemeklerdeki i ccedil;ecekler

-Alkoll uuml; i ccedil;ecekler

-Kaplıca girişleri ve bahşişler. Ouml;zel fotoğraf ccedil;ekim uuml;cretleri.

-T uuml;m ekstra organizasyonlar ve şahsi harcamalar.