6 Temmuz 2010 Salı

Kaçkar Zirve ve Büyük Ağrı Dağı Turu tatil

Tatil , Karadeniz Turları , Dogu Karadeniz Turları

1.G uuml;n: Trabzon rsquo;da grubu karşılıyoruz. Rize İkizdere Ovit ge ccedil;idinden ara ccedil;la ge ccedil;ip Erzurum İspir il ccedil;esi uuml;zerinden Sırakonaklar (Hode ccedil;ur) K ouml;y uuml;ne varıyoruz. Kampımızı kuruyoruz ve ccedil;evre gezisi yapıyoruz.

2.G uuml;n:

Sırakonaklar'dan Davalı Yaylasına ccedil;ıkıp, kamp kuruyoruz. G uuml;n uuml;n geri kalanını Davalı Yaylasında ccedil;evre gezisi yaparak ge ccedil;iriyoruz.

3.G uuml;n:

Davalı Yaylasından, Davalı G ouml;l uuml;'ne ulaşarak g ouml;l kıyısında kampımızı kuruyoruz. Ka ccedil;kar zirve tırmanışı i ccedil;in dinleniyoruz.

4.G uuml;n:

Bu g uuml;n Ka ccedil;kar Dağı zirve y uuml;r uuml;y uuml;ş uuml; yapıyoruz. Zirve y uuml;r uuml;y uuml;ş uuml;nde: ilk olarak, 3400 metredeki Deniz G ouml;l uuml; rsquo;ne k uuml; ccedil; uuml;k bir aşıttan ulaşıyoruz; sonra da, isteyenlerle Ka ccedil;kar Dağı zirvesine (3937metre) ccedil;ıkıp kampımıza geri d ouml;n uuml;yoruz.

5.G uuml;n :

Sırakonaklar K ouml;y uuml;n'e geri d ouml;n uuml;yoruz. İspir uuml;zerinden Erzurum'a yola ccedil;ıkıyoruz. Erzurum'da vereceğimiz ouml;ğle yemeği molası sonrasında Doğubeyazıt'a yola ccedil;ıkıyoruz. Akşam Doğubeyazıt'tayız. Ağrı dağı i ccedil;in hazırlıklara başlıyoruz.

6. G uuml;n:

Doğubayazıt rsquo;tan hareketle Ağrı dağı eteklerindeki Eli k ouml;y uuml;ne ulaşıyoruz. Eli k ouml;y uuml;ne vardıktan sonra kamp ekipmanlarımızı katırlara y uuml;kl uuml;yoruz. 2800m den 3200m kamp alanına kadar olan alanı hafif bir eğimde y uuml;r uuml;yerek ccedil;ıkıyoruz. Bu y uuml;r uuml;y uuml;ş uuml;m uuml;z yaklaşık 2.5 saat civarında s uuml;rmektedir. 3200m kamp alanına vardıktan sonra ccedil;adırlarımızı kurup aksam yemeği i ccedil;in hazırlıklara başlıyoruz. Yemekten sonra dinleniyoruz. 3200m kamp alanı belki de dağda yeşil ccedil;imenleri olan tek yer. Sabah ve aksam saatlerinde kamp alanında su bulunuyor.

7. G uuml;n:

3200 metredeki kampımızı toplayıp bir uuml;st kamp noktasına 4200 metreye ulaşıyoruz. Kampımızı kurduktan sonra karda kar, buz, krampon, kazma ve emniyet eğitimlerini alıyoruz. Yarınki zirve ccedil;ıkışımız i ccedil;in gece erkenden yatıyoruz.

8. G uuml;n:

Sabah saat 03.00 gibi kalkıp 04:00 sularında zirve y uuml;r uuml;y uuml;ş uuml;ne başlıyoruz. G uuml;neşin doğuşuyla birlikte altımızda uzanan enfes manzaranın eşliğinde y uuml;r uuml;y uuml;ş uuml;m uuml;ze devam ediyoruz. Gerekli g ouml;r uuml;ld uuml;ğ uuml; taktirde sabit ip hattı d ouml;şeyip emniyete giriyoruz. Zirve defterinin yazılmasıyla birlikte 4200 metredeki kampımıza geri d ouml;n uuml;yoruz.Kampımızı toplayıp 3200 metre kampına geri d ouml;n uuml;yoruz.

9. G uuml;n:

Ana kamptan Eli k ouml;y uuml;ne kadar y uuml;r uuml;y uuml;p bizi bekleyen aracımıza binip Doğubayazıt rsquo;a iniyoruz. İshakpaşa sarayı ve şehir gezisinden sonra otelimize ge ccedil;ip dinleniyoruz.

10. G uuml;n:

Sabah erkenden Van rsquo;a aracımızla hareket ediyoruz. Akdamar adasını ve Van

kalesini ziyaret edip Van havaalanına grubu Transfer edip gurubu yolcu

ediyoruz.

Dahil Olan Hizmetler

-B uuml;t uuml;n ara transferler, b uuml;t uuml;n konaklama, kamptaki b uuml;t uuml;n yemekler.

Eşyaların taşınması, teknik malzeme desteği.

Dahil Olmayan Hizmetler

-Şehirler arası ulaşım, (Trabzon'a ve Doğubayazıt'a ve Van'a ulaşım ve ayrılma)

-Şehirlerde ouml;ğle ve akşam yemekleri

-Elimizde olmayan nedenlerden dolayı oluşacak, program değişikliklerinden kaynaklanan giderler

Eşyaların taşınması

Turdaki hi ccedil;bir g uuml;n, k uuml; ccedil; uuml;k sırt ccedil;antanız haricinde eşya taşımıyorsunuz. T uuml;m malzemeler y uuml;k hayvanları tarafından taşınır.

Konaklama

Turumuz, Ka ccedil;kar'da 4 gece kamp , Ağrı'da ise 3 gece kamp 2 gece Otel konaklamalıdır.

Doğa turları zorluklar i ccedil;erisinde ve azla yetinerek yapılması gereken bir tur değildir.

Kamp konaklamalarında her t uuml;rl uuml; konfor d uuml;ş uuml;n uuml;lerek organize edilir.

Kamp malzemeleri tarafımızdan karşılanır.