6 Temmuz 2010 Salı

Tatil , Marmara Turları , Misya Turları

Ccedil;ANAKKALE nbsp; amp; ASSOS nbsp; amp; AYVALIK TURU

GEZİ PROGRAMI

Gece 23:00 rsquo; te Salihli Belediyesi ouml;n uuml;nde, 23:30' da Turgutlu terminali karşısında, 24:00' te Bornova EGS karşısında siz değerli misafirlerimizle buluştuktan sonra Ccedil;anakkale i ccedil;in hareket.

1. G uuml;n: Yolda aldığımız sabah kahvaltısının ardından Ccedil;anakkale merkezden feribot ile Eceabat rsquo; a ge ccedil;iyoruz. Kabatepe uuml;zerinden Kemalyeri ve yol uuml;zerindeki diğer yerleri panaromik olarak g ouml;rerek ilk durağımız olan Conkbayırı b ouml;lgesine ge ccedil;iyoruz. Burada T uuml;rk Siperleri, Atat uuml;rk Anıtı, Yeni Zelenda Mezarlığı ve Anıtı, Atat uuml;rk' uuml;n G ouml;zetleme Yeri ve saatine şarapnel par ccedil;asının ccedil;arptığı yer ile 261 rakımlı tepeyi g ouml;rerek 57. Alay' a hareket ediyoruz. Yol uuml;zerindeki ccedil;eşitli anıt, mezarlık ve şehitlikleri panaromik olarak g ouml;receğimiz yolculuk sonrası Ccedil;anakkale' nin kahraman Alayı 57. Alay şehitliğini ziyaret ediyoruz. 57. Alay ziyareti sonrası Al ccedil;ıtepe K ouml;y uuml; uuml;zerinden Ccedil;anakale Savaşlarında hayatını kaybeden b uuml;t uuml;n şehitlerimiz anısına yapılan Ccedil;anakkale Şehitleri Abidesi' ne ge ccedil;iyoruz. Burada şavaşlarda verdiğimiz 215 bin kaybımızı rahmetle andıktan sonra Mecidiye Tabyalarına hareket ediyoruz. Mecidiye tabyalarının hemen dibinde 215 okkalık (275 kg) dev top mermisini tam 3 kez kaldırarak İngilizlerin uuml;nl uuml; Ocean zırhlısını savaş dışı bırakan kahraman Seyit Onbaşı' nın anıtını ziyaret ediyoruz. Kilitbahir Kalesi ve tabyaları panaromik olarak g ouml;r uuml;ld uuml;kten sonra Eceabat il ccedil;esinden otob uuml;s uuml;m uuml;zle birlikte Ccedil;anakkale boğazından Asya yakasına Ccedil;anakkale Merkeze ge ccedil;erek burada Ccedil;imenlik Kalesi Askeri M uuml;zesine ge ccedil;iyoruz. M uuml;zede ilk olarak Deniz Savaşlarının kaderinde kilit rol oynayan kahraman gemi Nusrat'ın birebir maketini g ouml;r uuml;yor sonrasında ise Asker refakat ccedil;ilerin eşliğinde unutulmaz ve duygu y uuml;kl uuml; bir gezi yapıyoruz. Turumuzun ardından K uuml; ccedil; uuml;kkuyu' daki otelimize yerleşiyoruz. Akşam yemeği ve konaklama otelimizde.

2. G uuml;n: Sabah kahvaltısının ardından Kazdağları eteğinde bulunan oksijen deposu olan Behramkale - Assos Antik Kentini geziyoruz. İlk olarak Assos Tapınağının bulunduğu Surlarla ccedil;evrili kent merkezini geziyoruz. Antik ccedil;ağlarda da liman olarak işleyen şu anda otantik g ouml;r uuml;n uuml;m uuml;yle Butik otellerle bezeli Assos Antik Limanı geziyoruz. Turumuzun ardından Ayvalık' a hareket ediyoruz. Bu şirin tatil beldesinin sokaklarında gezdikten sonra Cunda adasına gidiyoruz. Tarihi ve mimarisi kadar balık ve zeytinyağlı mezeleriyle uuml;nl uuml; olan Cunda' nın dar sokakları ve neoklasik taş evleriyle son derece ilgin ccedil; olan sokaklarını geziyoruz. Cunda'daki akşam yemeğimizin ardından saat 21:00 rsquo; de otob uuml;s uuml;m uuml;zle buluşup Salihli rsquo; ye d ouml;nmek i ccedil;in yola ccedil;ıkıyoruz. Bir başka organizasyonda buluşmak uuml;midiyle hellip;

Hareket Tarihleri: 18 Haziran - 02 Temmuz - 23 Temmuz - 06 Ağustos

Tur Uuml;creti: 165 TL

Uuml;crete Dahil Hizmetler

- Profesyonel rehberlik

- 1 gece sabah kahvaltısı ve akşam yemeği dahil konaklama

- L uuml;ks otob uuml;slerle ulaşım

- T uuml;rsab Zorunlu Seyahat Sigortası

- Ccedil;anakkale ndash; Gelibolu arası feribot uuml;cretleri

- Milli Park girişleri

Uuml;crete Dahil Olmayan Hizmetler

- Yolda alınan sabah kahvaltısı ve akşam yemeği