6 Temmuz 2010 Salı

SIRTÇANTAMLA HİNDİSTAN tatil

Tatil , Uzakdoğu Turları , Hindistan Nepal Turları DELHİ-AGRA-JAİPUR

Üstelik 5 yıldızlı otellerde 6 gece 7 gün konaklama,kahvaltılar ve turlar dahil

Hindistan mutlaka görülmesi gereken yerler listemizde mevcut bir ülkedir.Ve şimdi hayalimizi gerçekleştirmek, sırtçantamızla renkli ve egzotik şehir Jaipur u, eşsiz tarihi ve ihtişamıyla TAJMAHAL i ve Yeni Delhi yi ve eski yüzünü keşfetmeye gidiyoruz.Yeni bir kültüre kucak açıyoruz…

Tour detayları ..
1. GÜN CUMA – Havalimanında kontuar önünde buluşma ve uluslararası uçuşumuz için gerekli işlemlerin yapılması ardından uçağa biniş.Ardından Yeni Delhi havalimanına iniş.Karşılanma ve gece konaklayacağımız 5 yıldızlı The Crown Plaza (veya benzeri ) otelimize transfer ve otele yerleşme.
2. GÜN CUMARTESİ- Kahvaltımızın ardından bütün gün önce eski Delhi ve sonrasında Yeni Delhi yi tanıyor zamanla birlikte gelişen ve değişen bir şehre tanıklık ediyoruz.
3. GÜN PAZAR – Kahvaltımızın ardından aracımızla Agra ya doğru yola çıkıyoruz.Agra ya ulaşıyor ve gece konaklayacağımız 5 yıldızlı Jaypee Palace ( veya benzeri ) otelimize yerleşiyoruz.
4. GÜN PAZARTESİ – Dünyaca ünlü TAJMAHAL i ve ardından Agra Kale sini geziyor ve ihtişamlarına hayran kalıyoruz.Öğleden sonra şehrin tadını çıkarıyor anılarımıza ekleyeceğimiz güzel kareleri fotoğraflandırıyoruz.
5. GÜN SALI –Kahvaltı sonrası aracımızla Jaipur a yola çıkıyoruz.Yol üzerinde Fatehpur Sikri ziyaret ediyor ve gece konaklayacağımız 5 yıldızlı The Golden Tulip (veya benzeri ) otelimize yerleşiyoruz.
6. GÜN ÇARŞAMBA – Kahvaltımızın ardından güzel bir günün ilk durağı olan Amer Kale sini ziyaret ediyoruz öğleden sonra ise Pembe şehir Jaipur un tadını çıkarıyoruz.Akşam üzeri şehrin otantik pazarlarında dolaşıyor hatıra ve hediyelikler için alışveriş yapıyoruz.
7. GÜN PERŞEMBE – Kahvaltımızın ardından Yeni Delhi ye doğru yola çıkıyoruz. Gandi Havalimanına ulaşıyor ve geri dönüş için uçağımıza biniyoruz.Bir sonraki sırtçantam gezilerinde yeniden buluşmak ümidi ile …

İki Kişilik odada kişibaşı fiyatımız 1199 usd (minimum 6 kişilik gruplar halinde; Haziran,Temmuz ve Ağustos aylarında geçerlidir)